Dags att blogg lite....

Dansen var rolig i söndags, vi åkte ett helt gäng till Skultuna utanför Västerås. Jag, Martin, Niklas och Cissi. Wahlströms spelade och det gjorde de som väntat bra. Dansade med en del nya tjejer, bl a från Ludvika. Var hemma igen strax före midnatt. Tur att man sov en stund på eftermiddagen.

Lite tungt att stiga upp måndag morgon efter all motion och sent i säng på söndagen. Men, det var bara att ta sig till jobbet och börja knega. Gympapass efter jobbet (hm, hade visst inte fått nog efter söndagen...), sedan hem och ta det lugnt. Sov som en timmerstock natten mot tisdag.

Tisdag morgon lyckades jag skicka iväg den slutliga versionen av CFM (= tidningen i min dansklubb), skönt men nästan lite tomt att ha det avklarat för denna gång. Ska bli intressant att se vad folk tycker om den när den dimper ner i brevlådorna om 1-2 veckor. Jobb som vanligt under tisdagen där jag skrev på en inkörningsrapport. Vilodag från träningen. Mysstund framför datorn och bloggskrivande på kvällen, är det vår tids lägereld kanske ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0